Mollup Blog

Manieren om uw website te promoten

Internet marketing wordt ook wel aangeduid als digitale marketing, online marketing, web marketing of e- marketing. Via internet worden de producten gepromoot
Het is een brede term die niet alleen verwijst naar marketing op het internet, maar ook via e-mailmarketing en draadloze media. Het combineert zowel de creatieve als de technische aspecten, waaronder ontwerpen, ontwikkelen, adverteren en verkopen. Het verwijst ook naar de plaatsing van producten via SEM (Search Engine Marketing), banner advertenties zijn gemeenschappelijke methode van internet marketing diensten.

De internet marketing (promotie van uw website) kan worden gedaan door middel van verschillende manieren
1. SEO
2. PPC
3. Bannerreclame
4. Directory listing
5. E-mailmarketing

SEO genoemd als zoekmachine optimalisatie is de manier om de websites te promoten. Wanneer een specifiek trefwoord of zoekopdracht wordt getypt door de gebruiker, zal de site tevoorschijn komen in de top zoekresultaten.

PPC ook wel Page per Click genoemd. Hier betaalt de adverteerder een bepaalde hoeveelheid geld per specifieke klik.

Bannerreclame is reclame waarbij de banners op meerdere sites worden getoond. De banners zijn over het algemeen aantrekkelijk om de aandacht van de klanten te trekken. Er is geen garantie hoeveel klanten de gespecificeerde banner zullen bekijken.

Directory submission is datgene waarin je de website naar een directory submission site stuurt. Het is geclassificeerd als gratis aanmelding in de directory, betaalde aanmelding in de directory of wederzijdse aanmelding in de directory.

Affiliate marketing het is een vorm van marketing waarbij bedrijven andere bedrijven inhuren die bekend staan als affiliates en hen de verantwoordelijkheid toevertrouwen voor de marketing van het product. Deze filialen worden betaald door middel van commissies en hosten een website waarop een logo of banner van het bedrijf wordt weergegeven. Als de bezoeker op de banner klikt dan wordt deze omgeleid op de sponsorsite.

E-mailmarketing: dit is een vorm van direct marketing die gebruik maakt van een elektronische post. Het wordt gebruikt voor…..
1. Het verzenden van e-mailberichten met als doel het verbeteren van de relatie van een handelaar met zijn huidige of vorige klanten.
2. Om advertenties toe te voegen aan e-mailberichten die door andere bedrijven naar hun klanten worden verzonden.
3. Het verzenden van e-mailberichten met als doel nieuwe klanten te werven.

De internet marketing diensten heeft verschillende voordelen:
1. Geen geografische beperking
2. Overzeese markt
3. 24 /7 markt
4. Verhoging van het rendement van de investering van de website.
5. Kosteneffectieve optie

Geen geografische beperking via het internet is er geen beperking, het is een goed instrument voor marketing. Hierdoor kan men op internet adverteren om hun producten aan te trekken.

Overzeese markt voordat het internet bestond moest men naar het buitenland gaan om nieuwe klanten te ontmoeten en hen over het product vertellen. Maar na de komst van het internet biedt het het grote voordel om niet overal naartoe te hoeven reizen om nieuwe klanten aan te trekken.

24/7 markt internet marketing kan 24x7x365 worden gedaan. Als een bedrijf een website onderhoudt dan kan de gespecificeerde web URL op elk moment worden bekeken volgens hun beschikbaarheid. De potentiële kopers kunnen de site bezoeken vanaf hun gemak en zullen de productgalerij doorbladeren.

Kosteneffectieve optie het biedt de kosteneffectieve optie in vergelijking met traditionele methoden van marketing, zoals print, en de audio / video medium. Het bespaart ook op de reiskosten die worden gemaakt als er beurzen moeten worden bijgewoond.



Lees meer: http://www.articlesphere.com/Article/Ways-To-Promote-Your-Website/259996#ixzz5Wpaz9jSc

Author


AvatarAvatar