Mollup Blog

10 Creatieve strategieën voor het promoten van uw website

Heeft u een website of blog waar u elke dag inhoud aan publiceert, maar nog steeds niet in staat om genoeg bezoekers te krijgen?

Heeft u net uw allereerste blog gemaakt en wilt u alle manieren uitproberen om het te promoten?

Dit artikel presenteert 10 slimste en meest effectieve strategieën die u kunt gebruiken om uw blog te promoten en direct bezoekers aan te trekken die echt geïnteresseerd zijn in uw niche.

1. Stop Tweaking / Wijzigen van uw blog

Besteedt u te veel tijd aan het aanpassen van uw blog om hem het juiste gevoel te geven? Laat me je vertellen, het algemene ontwerp maakt voor je publiek niet zo veel uit als je inhoud. In plaats van uw blog af en toe aan te passen, kunt u zich richten op het maken van inhoud die fris, boeiend en informatief is voor uw lezers en hen terug te laten komen voor meer.

2. Inhoud van de pijler creëren

Het produceren van kwalitatief hoogstaande content is een van de grootste uitdagingen voor bloggers, omdat het creëren van kwalitatief hoogstaande content op regelmatige basis niet eenvoudig is. Goede content heeft een krachtige impact op uw publiek en daarom is het belangrijk dat u de tijd neemt om de kwalitatief hoogstaande pijlerinhoud te creëren die de reputatie van uw blog kan verstevigen. Pijlerinhoud verwijst naar een reeks berichten die de beste inhoud van uw blog vertegenwoordigen. Het bevat alle geweldige berichten waar u nieuwe bezoekers naar doorverwijst voor hun nut.

Geweldige inhoud dient als een go-to bron voor een goede en informatieve boodschap voor uw publiek binnen uw specifieke branche. Pijler berichten bieden belangrijke ondersteuning voor uw blog en worden beschouwd als een zeer belangrijk onderdeel van uw blog. Wanneer u begint met het vooruitgaan van uw blog zal de inhoud van de pijler dienen als uw lokaas om meer verkeer aan te trekken.

Zodra u uw blog hebt opgezet, is de allereerste strategie die u moet implementeren is het creëren van relevante berichten en het vullen van uw blog met een aantal echt nieuwe, maar interactieve informatie.

3. Richt u niet te veel op het monetariseren van uw blog

Veel nieuwe bloggers maken blogs om geld te verdienen. Hoewel er geen kwaad in het verdienen van geld, kan het zetten van te veel banner advertenties op uw blog worden te storend voor uw publiek. Als er te veel zijn, kunnen ze uw blog er echt lelijk uitzien en kunnen ze uw bezoekers weghalen van uw blog. Denkt u nog steeds dat dit een geweldige manier om uw blog te promoten? Ik durf te wedden dat je dat niet doet. In feite moet u zich richten op het opbouwen van uw e-mail lijst. Beide zullen u helpen om te krijgen waar u wanhopig naar op zoek bent naar, meer bezoekers en meer geld door uw bezoekers opnieuw te targeten door middel van betaalde advertenties.

4. Onderzoek uw niche en ontdek wie en wat er toe doet

Een zeer belangrijke stap die u moet nemen voordat u begint met uw blog is het grondig onderzoeken van uw niche. Je moet alle ins en outs van je niche kennen en weten wie er toe doet, bijvoorbeeld wie de beïnvloeders, grote spelers en kleine spelers zijn die bijdragen aan de niche in hun eigen capaciteiten. U moet een lijst maken van alle concurrerende sites, kanalen, podcasts, influencers, communities en groepen die binnen uw specifieke niche werken. Het is heel eenvoudig met SE Ranking competitor research.

Door dit te doen, heeft u een belangrijk referentiebestand van al uw concurrenten binnen uw niche. U zult in staat zijn om te zien wat ze doen en praten over en ook alle items die ze te koop aanbieden en producten die populair zijn onder uw publiek.

5. Bereik uw publiek

Zodra u uw blog netjes hebt opgezet en goede inhoud om uw publiek aan te trekken, begint u met het promoten van uw blog. Neem de gedetailleerde lijst van alle beïnvloeders, grote spelers en kleine spelers die je gemaakt hebt door voordat je je blog start. Houd de kleine spelers goed in de gaten, omdat je ze nodig hebt voor de promotie van je blog. U kunt beginnen met het aanbieden van getuigenissen, case studies of zelfs een blog post die ze geïnteresseerd zouden zijn in het publiceren. Het is belangrijk voor u om een één-op-één relatie te beginnen met de grote en kleine spelers. Door bij te dragen op de sites van andere mensen door middel van commentaar en het delen van hun werk op uw blog, zullen ze beginnen om u te herkennen en met u in contact te komen.

6. Word een expert in uw niche

Of uw niche is SEO, digitale marketing, content marketing of een andere, moet u niet alleen uitgebreide kennis over uw niche te bereiken, maar ook presenteren in een interactieve en boeiende manier via uw blog. Uw toekomstige publiek wacht om inhoud te lezen die hen en hun behoeften aanspreken. Het is de kracht van uw schrijven en deskundige analyse die u zal helpen uw publiek aan te trekken.

7. Reacties plaatsen

Commentaar geven op blogberichten en deelnemen aan diverse forums en sociale groepen wordt vaak gezien als een manier om backlinks te krijgen. Maar als het goed wordt gedaan, zal een dergelijk probleem zich niet voordoen. Plaats altijd alleen commentaar op blogberichten als je iets zinnigs en informatief toe te voegen hebt. Zorg ervoor dat je je eigen naam gebruikt om het te doen, en niet je merk. Neem deel aan nichegroepen en invloedrijke gemeenschappen op sociale media. Presenteer jezelf als een autoriteit in je niche en help mensen echt. Laat niet zomaar links vallen.

8. Creëer een interactieve conversatiestroom en erken uw lezers

Zorg er bij het maken van content voor dat het voldoende boeiend is om het publiek aan het woord te laten komen. Uw berichten moeten vragen van uw publiek beantwoorden en hen aanmoedigen om te reageren of hun eigen soortgelijke ervaringen te delen. Uw publiek kan met u praten via blogcommentaren of e-mail, zorg ervoor dat u ze bevestigt en ze beantwoordt. Dit zal de interactie vergemakkelijken.

9. Verdienen met uw site

Als het gaat om het verdienen van geld van uw blog, neem dan een proactieve aanpak, want het kan organisch verkeer binnen brengen. Wanneer u een product of dienst aanbiedt op uw site kunt u uw doelgroep aantrekken. Door het creëren van een profit funnel kunt u niet alleen meer leads genereren, maar ook veel inkomsten genereren in de komende maanden.

10. Gebruik betaalde of gesponsorde media

Het gebruik van betaalde of gesponsorde media is een haalbare optie en een effectieve strategie voor blog promotie. Het omvat blog promotie via Facebook advertenties, Google advertenties, gepromoot tweets, YouTube pre-roll advertenties, en nog veel meer. Deze sociale netwerken kunnen een ongelooflijke hoeveelheid verkeer, evenals, honderden leads naar uw site brengen.

Wanneer u de hierboven besproken strategieën voor het bevorderen van uw site volgt zult u niet alleen in staat zijn om het verkeer naar uw site te stimuleren, maar ook inkomsten uit het genereren. Vergeet niet, het beter maken van een site of blog is geen moeilijke taak. Het kost gewoon een beetje tijd en begrip van wat werkt. Voer één strategie tegelijk uit en zie het verschil.


Artikel Bron: http://EzineArticles.com/expert/Diana_Ford/2513821

Author


AvatarAvatar